Kandydaci, którzy otrzymali informację o zakwalifikowaniu w drugim etapie rekrutacji proszeni są o terminowe złożenie dokumentów w siedzibie Wydziału Zarządzania PW, przy ul. Narbutta 85 w dniach 28 – 29 lipca 2025 r. w godz. 9.00 – 15.00, sala nr 2 (parter).
Osoby, które złożyły dokumenty na inny kierunek na PW i zostały zakwalifikowane w wyniku przeniesienia na kierunek o wyższym priorytecie, nie muszą dostarczać po raz drugi dokumentów.
Wymagane dokumenty:
Kandydaci ze świadectwem wydanym poza polskim systemem edukacji (innym niż IB lub EB) zobowiązani są złożyć dodatkowo:
UWAGA!!!!!
Składając kserokopie dokumentów, należy mieć ze sobą ich oryginały.
Niezłożenie dokumentów w wyznaczonym terminie, bez względu na powód, oznacza rezygnację z podjęcia studiów.
Dokumenty należy dostarczyć osobiście lub przez osobę upoważnioną. W przypadku składania dokumentów w imieniu kandydata, osoba upoważniona powinna mieć ze sobą wypełnione i podpisane:
W przypadku pytań prosimy o kontakt poprzez indywidualne konta w IRK-PW lub email do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej Wydziału Zarządzania: kandydat.wz@pw.edu.pl