Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna informuje że wyniki kwalifikacji na studia zostaną ogłoszone 15 września.
Kandydaci, którzy nie przekazali wszystkich wymaganych dokumentów w I turze proszeni są o dostarczenie dokumentów do 12 września.
Kliknij po więcej szczegółów.
Rejestracja na portalu irk.pw.edu.pl od 2 do 29 sierpnia br.
Składanie dokumentów na wydziale od 17 sierpnia do 29 sierpnia (poniedziałek - piątek) w godz. 10:00 - 14:00 w pokoju nr 5 (parter).
Rozpoczęły się zapisy na:
Dokumenty należy składać na ul. Narbutta 85, sala nr 3 (parter)
Jak wiosna, to… Drzwi Otwarte! W tym roku wracamy do formuły stacjonarnej – z radością zapraszamy do Gmachu Głównego i na kampus PW. Widzimy się w sobotę 28 maja od 10:00 do 16:00.
Wszystkie osoby, które zostały przyjęte na studia zapraszamy do podpisania ankiety, decyzji oraz różnic programowych do Dziekanatu ds. Studenckich (pok. 5). Dokumenty należy podpisać do 3 marca.
Wyniki rekrutacji na studia II stopnia kierunek Inżynieria Zarządzania będę dostępne 18 lutego
Wyniki znajdują się w załączonej tabeli. W kolejnych dniach Komisja Rekrutacyjna zamieści szczegółowe informacje o zakończeniu procedury rekrutacyjnej.
Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna informuje:
* Do 15 lutego 2022 r. został przedłużony termin zapisów na studia stacjonarne II stopnia kierunek Inżynieria Zarządzania,
* Z uwagi na zbyt małą liczbę kandydatów nie zostaną uruchomione studia stacjonarne II stopnia na kierunku Zarządzanie Bezpieczeństwem Infrastruktury Krytycznej
Od 11 stycznia do 4 lutego 2022 r. na Wydziale Zarządzania prowadzona jest rekrutacja na studia II stopnia rozpoczynające się od semestru letniego r.ak. 2021/2022.
Studia stacjonarne II-go stopnia
Studia niestacjonarne I-go i II-go stopnia.
Informujemy o zakończeniu II tury rekrutacji na studia niestacjonarne I-go stopnia oraz na studia stacjonarne i niestacjonarne II stopnia na Wydziale Zarządzania.
Listy osób zakwalifikowanych znajdują się poniżej. Szczegółowe informacje dotyczące zakończenia procedury rekrutacji zostaną podane w późniejszym terminie.
Termin składania podań dla I semestru upływa 30 września 2021 roku.
Pozostałe semestry mogą składać podania do 10 października 2021 roku.
Udokumentowane podania należy wysyłać na adres: student.wz@pw.edu.pl
Formularze do pobrania tutaj: https://www.wz.pw.edu.pl/Studia/Oplaty-za-studia-niestacjonarne
Kandydaci biorący udział w II turze rekrutacji na studia niestacjonarne I-go stopnia oraz na studia stacjonarne i niestacjonarne II-go stopnia zobowiązani są do dostarczenia wymaganych dokumentów.
Informujemy o zakończeniu I tury rekrutacji na studia stacjonarne i niestacjonarne na Wydziale Zarządzania.
Listy osób zakwalifikowanych znajdują się poniżej. Szczegółowe informacje dotyczące zakończenia procedury rekrutacji podamy w późniejszym terminie.
Do 1 września została przedłużona możliwość rejestracji w systemie rekrutacyjnym na wybrane kierunki na Wydziale Zarządzania.
Dodatkowy termin składania dokumentów 30 sierpnia (poniedziałek) godz. 10-13 p.43.
Zapisy na ww. studia odbywają się w systemie rekrutacyjnym: https://www.zapisy.pw.edu.pl/ od 3 do 27 sierpnia br. Przyjmowanie dokumentów na studia będzie się odbywało od 18 do 27 sierpnia br. Dokumenty należy okazać w pokoju nr 5 (budynek przy ul. Narbutta 85, parter).
Dokumenty kandydatów zakwalifikowanych w II turze na studia stacjonarne pierwszego stopnia rozpoczynające się od semestru zimowego roku akademickiego 2021/2022 na Wydziale Zarządzania będą przyjmowane w dniach:
21.07.2021, 22.07.2021 i 23.07.2021 w godz. 9:00 – 15:00, w gmachu przy ul. Narbutta 85 - pok.3 (parter).
Dokumenty kandydatów zakwalifikowanych na studia stacjonarne pierwszego stopnia rozpoczynające się od semestru zimowego roku akademickiego 2021/2022 na Wydziale Zarządzania będą przyjmowane w dniach:
13.07, 14.07 i 15.07.2021 w godz. 9:00 – 15:00, w gmachu przy ul. Narbutta 85 - pok.3 (parter).
Do 23 lutego 2022 roku trwa rekrutacja na studia podyplomowe, kierunek Mentoring doktorski w dyscyplinie Nauki o zarządzaniu i jakości. Więcej ...
Zachęcamy do dalszych kontaktów, z chęcią odpowiemy na pytania dotyczące studiów na naszym Wydziale.
Prosimy o niezwłoczne okazanie oryginałów dokumentów załączonych w systemie rekrutacyjnym oraz o podpisanie dokumentów kończących proces rekrutacji - zawiadomienie o wpisaniu na listę i ankiety osobowej.
Ostateczne terminy okazywania dokumentów: Czwartek 25.02.2021 - godz. 15.00-18.00, piątek 26.02.2021 - godz. 13.30 - 17.00
Brak złożenia podpisów będzie skutkować skreśleniem z listy studentów Wydziału Zarządzania (w chwili obecnej jesteście Państwo wstępnie wpisani na listę studentów z nadanym tymczasowym numerem albumu).
Godziny przyjmowania dokumentów w dniach: poniedziałek (22.02) 12.00 - 17.00 i czwartek (25.02) 15.00 - 18.00
Prosimy zachować bezpieczną odległość, w pokoju może przebywać max. jedna osoba. Proszę mieć swój długopis do podpisywania dokumentów.
Dokumenty należy okazać w pokoju nr 5 (budynek przy ul. Narbutta 85, parter)
« Poprzedni Następny » 1 2 3 4